dinsdag 2 augustus 2011

Summerfeeling!

Oh, oh, wat was het heerlijk weer vandaag. Ik ben gaan paardrijden maar daar was het eigenlijkte warm voor. Daarna ben ik gaan eten bij De Landbouw Wassenaar. Het was echt heerlijk! Mijn outfit bestond uit een wit strapless jurkje met roesjes, een oversized grijze jasje en een paar Sendra's.
Ik wilde een foto van mijn outfit posten maar ik had dit pas later aangetrokken dus het licht zat niet echt mee.Op de foto hieronder zie je wel mijn Sendra cowboylaarsjes.

Verder heb ik vandaag wat rondgesnuffelt op andere blogs. Ik kwam op de blog My Very Own Lookbook van Sophie fimo canes tegen. Ik kan het je helemaal vertellen maar een plaatje zegt meer dan duizend woorden:
Van een van deze staafjes snij je met een mesje een stukje af en dat kan je dan op je nagels plakken met een druppeltje lijm; how sweet! Ik zit erover te denken honderd van deze staafjes te bestellen op Ebay voor mij en voor een vriendin. Het kost maar twee euro en komt uit Hongkong dus ik twijfel over de betrouwbaarheid.
Hebben jullie al fimo canes aangeschaft? x



Geen opmerkingen:

Een reactie posten