maandag 1 augustus 2011

Hii there.

Ik hoop dat er na dit bericht nog vele andere zullen verschijnen! Want ja, dit is het begin, het begin van mijn lookbook. Een plekje op internet waar ik mijn mening ga geven over mode en jullie op de hoogte zal houden van mijn aankopen en outfits! Ik heb er zin in en ga proberen zo veel mogelijk foto's en verhalen te posten. Ik zie er ook naar uit om de reacties te lezen en te horen wat jullie van mijn garderobe vinden!
De merken die vooral in mijn kast hangen zijn:
H&M, wie niet?!

Zara, koop ik vooral in Spanje aangezien ik daar vaak kom en het daar veel goedkoper is.

Abercrombie, vooral simpele shirtjes en lekkere dikke vesten.

Blanco, een Spaans merk met leuke kleren met veel franjes, patroontjes en kleuren.

Berska, zelfde verhaal als Blanco!

Mango, ook daar koop ik liever in Spanje, scheelt geld en de winkels zijn meestal groter. I love de kasjmier colectie die nu in de winkel hangt is echt heerlijk.

Topshop, vooral de winkel in Londen is echt enorm! Zo veel keuze, daar slaag je altijd!

En online:

www.newlook.com, gewoon om eventjes rond te snuffelen.

www.asos.com, als je daar niets leuks vind dan weet ik het ook niet meer, wat een enorme keuze.

De eerder genoemde: www.newlook.com, www.topshop.com, www.abercrombie.com.
'
Er komt snel meer! x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten